Idag var det höst

Annars inleddes helgen med sol och dryga 20 grader.
Bara tacka och ta emot!
En visit med kompisen hos grannfrun
Där vi kunde njuta av sommarens sista fägring -och vilken fägring sen!!
Dalior lika höga som oss,
Och över 300 (!) sorter

Skulle gärna ha några dylika hos mig
Fast för min del kanske 3-4stycken
Kroppen min är inte så bra på 
dylikt tungt arbete med land och lukning 

Helgen i övrigt har varit intensiv
Eftermycket funderande
åkte vedspisen ner i källaren

Lördagen bjöd på Ikeabesök
Och barnvakteri på det


Mys med Bailey står högt i kurs


Snyggt blev det och mycket praktiskt
Med ett högskåp med plats för micro
och utdragbara stora skafferilådor
där kylen stod innan.

Nu väntar vi bara på ny kyl/frys
en bredare sort
Samt ny spis, fläkt o micro





Kommentarer
Postat av: Maria

Oj så många fina blommor, tur du kan gå å kika på dom och kanske få någon att sätta i vas. Det är kul att fixa till det hemma få lite nytt. Du är inte ensam om att sällan skriva på bloggen, här är en till.
Önskar dig en bra dag/kram

2014-09-22 @ 19:09:48
URL: http://www.torparmor.blogspot.com
Postat av: Lena

Vilka fina blommor!!
Hej igen, föresten!
Det var ett tag sen jag var på bloggen.
//Lena

2014-09-22 @ 20:55:58
URL: http://www.bloggissoder.blogg.se
Postat av: "LillaSyster"

300 sorter, jag ligger i lä!!! Men det är värt allt arbete med dessa sorter för de är ju bara helt underbara! =) Så ni har påbörjat en höst make over i köket. Kul att förnya sig ibland. Själv köpte jag ny matta till vardagsrummet nere idag. Ha det fint! Kram

2014-09-24 @ 18:04:33
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0