Slutet av semestern är här

Några veckor går fort, en semester ännu snabbare. Men jag tillhör en av få verkar det som, som faktiskt tycker vi haft en riktigt bra sommar.
En sommar som för mig varit LAGOM!
Lagom varmt, lagom med regn (nåja..)
Blandad kompott av semestrande, umgåtts med vänner, varit på konsert.
Fått lite gjort hemma, tid för återhämtning.

Var lite dålig i början på mitt bloggande,
så här kommer en lätt sammanfattning
-mest för min egen skull..


Sommaren startade med att mitt gudbarn tog studenten.
Underbara Cassandra som för alltid har en plats i mitt hjärta.
Om jag skriver att hennes mamma heter Susanne vet ni vad jag pratar om.



Midsommar firades i Trummenäs
Karlskrona med vännerna Lena och Kjelle

Sköna semestern inleddes med två barnbarnsdagar


Sen var det dax även för mannen
att gå på ledighet!




En eftermiddag med Goa vänner vid deras lilla stuga vid sjön.
Gissa vem som trivdes som fisken i vattnet..


och lika bra trivdes vi uppe i Bohuslän,
där vi dessutom mötte upp dottern med pojkvän!



Väl hemma igen blev det familjefest!


Man får passa på när även Stockholmarna är hemma!


Nya grillen har använts flitigt!


liksom hängmattan....



och små kryp...





korvgrillning och blåbärsplock
vid vår lilla stuga

Vår Skånetripp har jag redan skrivit om, liksom Borgholm och Lundell



Sen var det dags för Kalmar och mer vänner


Idag var så äntligen solen på plats efter några regniga mulna dagar!



frukost på framsidan,
med våra nya muggar som passade oss perfekt!!





Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Så underbart ♡ ...
/Kram fina du!

2015-08-02 @ 18:23:10
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: "LillaSyster"

Vilken härlig sommar du haft!
Kram

2015-08-05 @ 11:55:19
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: Nilla

Vilken härlig sommar ni har haft. Ja, jag är då supernöjd med min sommar. Hyfsat väder, barn, barnbarn, släkt och vänner. Kan inte bli bättre. Kram

2015-09-02 @ 13:53:21
URL: http://nillasdagar.blogspot.se

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0