Väskan är packad...

Imorgon om allt vill sig ska jag äntligen träffa dottern.
Tåget anländer storstaden vid 15.30 ca,
 men först ska jag ha några timmars utbildning.
 
Det har blivit många timmar denna veckan,
vi har ändrat om i vår miljö. Till glädje för både barn o pedagoger.
tror nästan ni kan gissa barnens intresse

Helgen kommer bli som grädde på moset,
Förutom umgås med dottern och svärsonen,
kommer även bästa kompisen Susanne upp
Dubbla mammor och svärmödrar, fniss blir inte lätt
-därtill är det syfestival i Älvsjö....
Ska bli SÅÅÅÅÅ kul!




Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Trevlig resa!
Vad fin ni gjort på förskolan = ) Kram

2015-02-13 @ 16:54:16
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0