Gnällinlägg varning varning!

Egentligen är det väl lika bra hoppa över detta inlägg...
Ni har min fulla förståelse,
Men om utifall ni ändå hänger kvar,
såhär är det;

Inget allvarligt alls MEN har åkt på en förkylning igen, suck.
Efter hostat i 10 veckor i höstas,
känner jag mig verkligen inte redo
för en ny pärs.

Varningstecken redan i måndags
med mer värk i rygg och ont av
min coccygodiny (svanskota)
samt trött -så kopiöst trött!
Igår morse kom huvudvärken och det
halsonda och inatt bröt det ut riktigt.
Idag har sängen, paddan och Bailey
varit mitt sällskap hela dagen.
Samt några alvedon på det. 


Men frysa behöver jag inte göra..

Det jobbiga är att jag pga den jäkla
"Sjögren" har så svårt bli av med 
Elendet när det väl bryter ut.
De redan besvärliga slemhinnorna
tar skada direkt, suck.

Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Krya på dig vännen och så hoppas vi att det inte blir långvarigt denna gången. Var nu snäll mot dig själv och vila!!=) Krya på dig! Kram

Svar: Klart bättre igen, hade bara feber en dag.
farmor

2015-01-15 @ 15:53:24
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: camilla

Krya på dig!
Kram!

Svar: Tack, mår klart bättre igen
farmor

2015-01-16 @ 10:44:30
URL: http://cammo69.blogspot.se
Postat av: Maria

De var ju inget vidare roligt men skickar
kryapådig kramar från mig.

2015-01-16 @ 14:16:55
URL: http://www.torparmor.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0