Från nyårsfirande till 3 september

....och det på en och samma helg

Men vi får väl ta det från början
mannen har ju nollat i Mars
och på släktkalaset fick han ett datum vi skulle "hålla" ( 3september)
från våra barn med respektive.

Denna helg var vi uppbjudna till bästa vännerna i Bohuslän, för att fira Nyår. 



Ja, jag vet vi är lite små tokiga emellanåt😂. Men saken var den att vi missade nyår med vännerna pga min skrabbiga rygg. Så kunde inte vi komma till nyår fick nyår komma till oss.



En härlig kväll med bästa vännerna!

På lördagen skulle vi ner till Göteborg, med Susanne o Roland för att göra något som hon vunnit..
Mer behövde vi inte veta.... Åkte fina vägar över Orust och Tjörn ner 



I Göteborg skulle vi sen övernatta iRolands  dotters lägenhet -inget konstigt med det!!

MEN. se det var ju inte så 
när vi svängde in på Hedens parkering var där en mindre demonstration 


I ärlighetens namn trillar det en liten tår på kinden även i skrivandets stund
där väntar våra älskade barn med respektive💕
Det tog en stund innan poletten trillade ner, bästa överraskningen ever!
Istället blev det hotell, restaurang och Galenskaparna.

Bästa sällskapet, godaste maten och lite teater på det





En helg vi aldrig glömmer!



Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Vilken fest!
Vilken god mat!
Vilka härliga ungar ni har!
Ha nu en fortsatt bra vår, även om jag har hört att det har snöat på dina breddgrader. Kram

2016-04-25 @ 19:40:49
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0