En hel våning till gäster och skapande

 
 
 Japp, bortskämda är vi numera i vår tvåsamhet,
(förlåt Bailey..) tresamhet.
En hel våning vi kan utnyttja som vi vill.
 
 
Förutom ett extra kök
 
 
Har jag ett syrum/ klipp och strykrum
 
 
Samt ett gäst/hobbyrum med höj o sänkbart arbetsbord.
Där jobbar jag med mina vinyltryck.
Samtidigt har jag bra utsikt över vad som händer på gården;
 
 
 
För att kompensera kylan ute,
blev det lite vårligt på bloggen idag.
 
Dessutom känner jag mig lite extra glad
har haft bästa väninnan här inatt.
Som alltid mycket prat och skratt,
och en kväll som gick alldeles för fort.
 
Fick ett helt underbart smycke av henne
 
 
Tusen tack allra bästaste Susanne!!
 
 

Kommentarer
Postat av: "LillaSyster"

Det ser väldigt mysigt och inbjudande ut och halsbandet är ju bara sååå fiiiint! Kram på dig=)

2016-01-23 @ 10:42:04
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0