Sommaren 2016

 
En sommar som inte helt varit som andra somrar.. Men vi försöker göra det bästa av den.
mycket av vår tid har vi lagt vid vår älskade lilla stuga vid sjön. 
 
 
Så här såg det ut när vi började samtidigt som semestern startade. 
 
God hjälp har vi haft av både stora och små familjemedlemmar
 
Så här ser det ut nu!!
 
 
 
 
Här har vi tankat kraft och energi. Förvillat tankar, som annars är hos en mycket nära vän
 
 
 
Vi har haft vänner som hittat till oss💕
 
 
Både med husbil och per cykel
 
Förutom stugan har vi besökt mitt älskade Emmaljunga, mitt morföräldrahem som nu ägs av min kusin Inger med mannen Kjell
 
 
 
Som vanligt hade vi fantastiskt roligt, vi är så lika i mångt och mycket. Att dessutom våra män går lika bra ihop gör inte saken sämre!! Två härliga kvällar tillsammans med grill, god mat och dryck. 
 
 
 
 
 
På vår väg hem hälsade vi även på kusin Kerstin, Ingers storasyster. Här fick även Bailey en lekkompis. Ännu en trevlig dag och god mat dessutom.
 
 
 

Kommentarer

Skriv till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Eventuell Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0